zondag 29 juli 2012

dag 9 (29 juli)

Deze ochtend hadden we niet veel zin om wakker te worden dus hebben we lekker uitgeslapen en zijn we thuis gebleven. Vandaag veel in het zwembad gespeeld en gezwommen.

Ik heb de blog van gisteren geschreven en Karine heeft haar eerste boek uit en is ondertussen aan het tweede deel begonnen. Vanmiddag zijn we nog heel even buiten geweest om naar de Abracadabra Ice Cream Factory in Clermont te gaan. Het bijzondere van deze winkel is dat ze je ijscreme ter plekke maken mbv vloeibare stikstof. Je kan enkele van de 37 smaken kiezen die ze dan in je ijsje verwerken. Ik nam de Cookie Dough, Brownie en Pecanoten. Karine de Banaan, Brownie, Pecanoten. De kinderen hadden een kleiner formaat en konden ieder uit 2 smaken kiezen. Laura Brownie en Oreo en Tessa Banaan en Oreo. Het is een unieke manier om ijs te maken en zeker een aanrader voor mensen die hier eens in de buurt zijn.

We hebben nog even geshopt bij de Dollar Tree (hier kost alles $ 1,- of minder) en bij Michael’s. Vervolgens nog heel even binnengesprongen bij de Walmart voor waterschoenen voor de kids en dan terug naar huis. We hebben pizza laten komen van Papa John’s en hebben deze lekker buiten zitten opeten. De kinderen liggen bijtijds in bed dus ik heb nog even tijd voor de blog en Karine voor haar boek. Wij proberen het  vanavond ook niet te laat te maken.

Morgen gaan we lekker zwemmen in Blizzard Beach!

5 opmerkingen:

  1. Yeah, gezellig weer blog lezen en leuke foto's kijken! Goed begin van mijn werkdag, x Ess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn weer heel wat avonturen, de afgelopen dagen. En ook wel eens lekker om een dagje te luieren denk ik. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn weer heel wat avonturen, de afgelopen dagen. En ook wel eens lekker om een dagje te luieren denk ik. Have fun! René

      Verwijderen
  3. een supper leuk luier dagje gehad zo te lezen.
    Dat doe ik ook graag hoor

    Lise(H)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker relaxen, is prima hoor ;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen