donderdag 2 augustus 2012

dag 12 (1 augustus)

Deze ochtend toen ik opstond voelde ik me toch we heel licht in mijn hoofd. Al snel merkte ik dat het voor mij geen pretparken zou worden en kroop ik na een kort ontbijt weer terug in mijn bed. We beslisten de plannen maar een dag door te schuiven. Karine en de kids vermaakte zich in het zwembad terwijl ik wat probeerde te slapen. Het slapen had wel goed gedaan want er na voelde ik met toch al iets beter maar nog steeds geen 100%. De weersvoorspellingen voor vandaag waren aan de wisselvallige kant en dat merkten we tegen de middag dan ook. In de verte (boven Disney) was het al aardig aan donderen en bliksemen. Nog geen half uur later begon het bij ons ook wat te regenen. Nog geen 15 minuten later was het weer droog maar de temperatuur was al wel wat gezakt. We hebben lekker buiten ons middageten op gegeten en nog geen 15 minuten later begon het al wat serieuzer te regenen. Toch maar even naar binnen gegaan en na de nodige douchebeurten ons op de zetel gezet en een beetje TV gekeken.

Tegen een uur of 2 zijn we dan richting Disney Quest gegaan. Dit is een 5 verdiepingen grote amusementhal waar alle spellen gratis zijn. Door het wisselvallige weer waren we helaas niet de enige die hier naar toe waren gekomen en aan veel van de specialere attracties was het dan ook lang aanschuiven. We hebben ons prima vermaakt op alle verdiepingen. We hebben geracet, oude commodore 64 spellen gespeeld (Donkey Kong, Moonbuggy, Galaxy, etc), geairhockeyd en er op los geflipperd. En nog zo veel meer. Een van de specialere attracties was een vlot waarop je echt moet plaatsnemen en je echt moest peddelen om, op een rivier in het prehistorisch tijdperk, vooruit te komen. We moesten ons regelmatig goed vasthouden om niet uit het vlot te vallen!

Na een tijdje hadden we het wel gehad met alle geluiden en spellen en zijn we terug naar huis gereden. Onderweg zijn we nog even bij de McDonalds gestopt voor ons avondeten. De kinderen wilden dit graag nog eens doen daar ze nu leuke SpongeBob speeltjes hadden. Thuis nog even TV gekeken en allen bijtijds in ons bed gedoken want morgen gaan we dus wel naar Hollywood Studios en Epcot!

1 opmerking:

  1. hopelijk morgen weer helemaal beter,
    en het weer ook.
    maar toch een goeie oplossing gevonden.

    Lise(H)

    BeantwoordenVerwijderen