zondag 2 oktober 2022

Dag 19 (3 oktober)

Vandaag gaan we voor een laatste keer naar Busch Gardens. We zijn rond 10u35 bij de ingang en het is duidelijk een stuk rustiger dan de voorgaande dagen. Je mag parkeren waar je wilt dus gaan vlakbij het treintje staan. Eenmaal binnen beginnen we meteen met de Iron Gwazi. 5 minuten wachttijd staat er dus Karine gaat eerst en ik wacht aan de uitgang met de rugzak. Karine raakt nog in gesprek met een aantal Nederlanders welke ook in de rij staan. Een van de gasten heeft ze eigen tiktok en Instragram kanaal (Thrillstastic) waar hij filmpjes op zet. Zodra zij uit de rit is geef ik de rugzak door en stap ik in de rij. Er staat nog steeds 5 minuten wachttijd maar is eerder 20 minuten want het laden van de karren gaat niet echt snel vooruit. Ik geniet ook nog even van deze bangelijke achtbaan voordat we nogmaals de Cheetah Hunt gaan doen. Weer wisselen af want wederom zeer korte wachttijden. Ook de Montu en Cobra's Curse passeren nog even voordat we dieper het park in wandelen. We kijken nog even rond bij de dieren en lopen dan richting de SheiKra. Ik doe hem eerst en dan is Karine aan de beurt. Het is zo rustig dat we allebei gewoon plaats kunnen nemen op de eerste rij. Die eerste drop blijft een super ervaring. Dan doe ik nog even de Tigris nog even want die heb ik nog niet gedaan. Na dit babbelen we nog even met de Nederlanders over hun ervaring in de andere parken en discussiƫren we even over wat de beste achtbaan is; Iron Gwazi of VelociCoaster? Ze zijn moeilijk te vergelijken daar ze zo anders zijn. Dat ze allebei zeer goed zijn daar zijn we het over eens.
We doen nog even de ijsshow (zeer goede trouwens) voordat Karine afsluit met de Iron Gwazi maar dan wel op de eerste rij! Nog graver volgens haar. We hebben alles nog eens kunnen doen wat we wilde doen dus tijd om naar huis te rijden.
We zakken nog even onderuit op de bank en kijken de eerste 2 afleveringen van The Handsmaid Tale (seizoen 5) voordat we uit eten gaan. Ons bezoekje aan Cheddar's Scratch Kitchen zeer goed was geweest brengen we het ook een bezoekje. Ik had me nog aangemeldt op de website en krijgen een gratis voorgerecht (Chips & Homemade Queso) boven op de gratis croissants. Ik neem de lemin Pepper Chicken kip met mais en broccoli cheese casserole en Karine neemt de Smokehouse burger.
We rijden terug naar huis en pakken onze spullen vast want morgen hebben we een lange rit voor de boeg. Van de Oost- naar de Westkust van Florida.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten